Questions and Answers

  1. Proveďte kontrolu, zda používáte správné uživatelské jméno a heslo.
  2. Zkuste si obnovit heslo přes volbu Zapomenuté heslo (zkontrolujte, prosím, i složku SPAM).
  3. Pokud ani to nepomůže, napište na naši zákaznickou podporu info@kodis.cz nebo nám zavolejte na tel. číslo +420 597 608 508 (provozní doba v pracovní dny 6:00 h - 18:00 h).
Do nového e-shopu se přihlásíte svým původním uživatelským e-mailem a heslem, v e-shopu naleznete své přiřazené karty a zakoupené kupóny.
Do nového E-shopu ODIS, přístupného na adrese www.odiska.cz, byly integrovány tyto původní e-shopy:
Zákaznický portál ODISka DPO přístupný na adrese https://odiska.dpo.cz,
portál Platební karta DPO přístupný na adrese https://karta.dpo.cz a
Zákaznický portál KÚ MSK přístupný na adrese https://eshop.kodis.cz.
Zatím to bohužel není možné, ostatní e-shopy ODISka v rámci Moravskoslezského kraje budou integrovány v průběhu roku 2020.
Pokud vám nepřišel potvrzovací e-mail po registraci je možné, že už účet u nás máte!.
Požádejte o nové heslo na přihlašovací stránce "Zapomněli jste heslo?".
Pokud vám ani pak nepříjde e-mail. Obraťte se na podporu.
Do nového e-shopu se přihlásíte svým původním uživatelským e-mailem a heslem, v e-shopu naleznete své přiřazené karty a zakoupené kupóny.
Do nového e-shopu se přihlásíte svým původním uživatelským e-mailem a heslem, v e-shopu naleznete své přiřazené karty a zakoupené kupóny.