Po přihlášení (popř. registraci) kliknete na tlačítko Přehled jízd u registrované Bankovní karty. K jednotlivým jízdám si můžete stáhnout daňový doklad.
Přehled jednotlivých jízd k Bankovní kartě je dostupný i bez přihlášení. Najdete jej v horním menu pod tlačítkem Přehled jízd, pak zvolíte Přehled a reklamace jízdného pro bankovní kartu a vyplníte do příslušné kolonky kód dopravní transakce.
Kód dopravní transakce je zobrazen ve výpisu z Vašeho bankovního účtu. Jedná se o 6-ti místný kód, který banky zobrazují u popisu dané transakce ve tvaru: KODIS.CZ *XXXXXX.
Zde lze také podat reklamaci na jednotlivé jízdenky zakoupené BPK a to zatržením jednotlivé jízdenky a kliknutím na tlačítko reklamovat.>
Stačí novou bankovní kartu registrovat k účtu.
V případě, že k původní bankovní kartě byla vedena platná dlouhodobá časová jízdenka, tak je nutné nejen provést registraci nové bankovní karty k účtu, ale je důležité provést převod dlouhodobé časové jízdenky na novou kartu. Po přihlášení na e-shopu ODISka.cz klikneme u původní karty na tlačítko "Další" a poté na "Převést kupony". Ze seznamu vybereme kartu na kterou chceme provést převod a klikneme na tlačítko "Provést převod kuponu".
Pozor! Pokud nebude proveden převod dlouhodobé časové jízdenky na novou bankovní kartu a cestující se bude touto kartou prokazovat, tak bude považován za cestujícího bez platné dlouhodobé časové jízdenky.